FAQ czyli Najczęściej Zadawane Pytania

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Obrazy wykonywane są na indywidualne zamówienia stąd czas realizacji wynosi od 7 do 10 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty.


Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Po złożeniu zamówienia masz 7 dni kalendarzowych na jego opłacenie. Jeśli w tym czasie nie zaksięgujemy wpłaty Twoje zamówienie zostanie anulowane.


Czy mogę anulować opłacone zamówienie?

Tak. Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało skierowane do realizacji możesz je anulować. W tej sprawie skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailem.


Jaki jest koszt dostawy w
Polsce?

Koszt dostawy obrazów na terenie Polski wahają się od 18 do 25 złotych i są uzależnione od ilości produktów w paczce. Koszty są automatycznie kalkulowane w koszyku na bieżąco.


Jaki jest koszt dostawy poza granicami Polski?

W celu skalkulowania kosztów dostawy poza Polskę prosimy o kontakt mailowy.


Czy udzielacie gwarancji na lampki LED zamieszczone w obrazach?

Tak, udzielamy 12-miesięcznej gwarancji na diody. W przypadku awarii lampek wymienimy je w tym czasie bezpłatnie. Po tym czasie koszt wymiany to 25 złotych.


Czy jest możliwość zapłaty za obraz przy odbiorze?

Niestety nie oferujemy takiej możliwości gdyż każdy obraz jest wykonywany na indywidualne zamówienie.


Co zrobić w przypadku uszkodzonej paczki?

Szczegółowe informacje znajdziesz w dziale "Wysyłki i zwroty".


Czy mogę odstąpić od umowy zawartej na odległość?

Niestety nie można odstąpić od umowy w przypadku zakupu produktów personalizowanych. Jednakże jeżeli zakupiony obraz nie spełnił Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami a my postaramy się to zmienić.


Czy mogę zamówić inne formaty obrazów niż są dostępne w sklepie?

Oczywiście, prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie. Pamiętaj, że w takim przypadku czas oczekiwania może się wydłużyć.


Czy moje dane osobowe są chronione?

Dane osobowe naszych klientów są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. W każdym momencie klient ma prawo do wglądu i edycji swoich danych.


Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami widocznymi na ekranie?

Kolory mogą różnic się nieznacznie w zależności od ustawień Twojego monitora.


Jak samodzielnie sprawdzić stan mojego zamówienia?

W każdym momencie możesz sprawdzić stan zamówienia będąc zalogowanym na naszej stronie i klikając "Moje Zamówienia" w bloku "Moje Konto".


Czy muszę rejestrować się na stronie aby złożyć zamówienie?

Nie. Możesz złożyć zamówienie jako "gość". Jednakże w tym przypadku nie będziesz mieć możliwości sprawdzenia statusu zamówienia oraz edycji swoich danych.


Czy LED-y używane w waszych obrazach są bezpieczne?

Nasze LED-y zasilane są bateriami typu AA wobec czego ewentualna awaria nie stanowi zagrożenia życia lub zdrowia. LED-y nie nagrzewają się tak jak klasyczne lampki dlatego nie istnieje zagrożenie pożarowe.


Czy tusze używane do produkcji waszych obrazów mogą być szkodliwe dla dzieci?

Nie. Używamy tylko nietoksycznych tuszy na bazie wody, które są w pełni bezpieczne dla zdrowia dzieci i osób dorosłych.