Wysyłki, zwroty i reklamacje

Wysyłka:

Nasze produkty wysyłamy na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej (Pocztex48). Koszty wysyłki wahają się od 18 do 25 w zależności od wagi przesyłki. Koszt wysyłki jest automatycznie kalkulowany bazując na produktach w koszyku.

W celu wysyłki poza granicę Polski prosimy o kontakt aby oszacować jej koszt.

Zwroty:

Jeżeli klient zdecyduje się odstąpić od umowy zawartej na odległość oraz zamówiony towar nie był personalizowany można go zwrócić bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Reklamacje:

Jeżeli towar okazał się wadliwy, wybrakowany lub w inny sposób niesprawny techniczne klient ma prawo do złożenia reklamacji na piśmie lub mailem w ciągu 14 dni od zaistnienia wady i odesłania towaru w celu rozpatrzenia reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż 14 dni od momentu dostarczenia do nas przedmiotu. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji pełnowartościowy towar zostanie przesłany do klienta na koszt sklepu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
Na reklamację powinny składać się zdjęcia produktu, którego dotyczy reklamacja a ponadto opis reklamacji. W tytule powinien się także znaleźć numer zamówienia.